حضور ۲ فرنگی کار قمی در رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی

رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور ۲ فرنگی کار قمی در رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 13 December 2015
به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی اظهار داشت: ۲ فرنگی کار قمی شامل مهدی ابراهیمی و هادی علیزاده پورنیا از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی فراخوانده شده‌اند.

وی افزود: پیکارهای بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان تختی بعنوان معتبرتین و با سابقه‌ترین جام بین المللی در ایران برگزار می‌شود و کشورهای صاحب کشتی از حضور در این مسابقه که همه ساله برگزار می‌شود استقبال خوبی می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: مسابقات جام بین المللی تختی که در سالیان گذشته در رشته آزاد به انجام می‌رسید طی روزهای ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه در تهران و در دو رشته آزاد و فرنگی به انجام خواهد رسید.

حلوایی بیان داشت: جام تختی امسال با تغییرات اندکی نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود و با توجه به اینکه جام بین المللی یادگار امام(ره) که در رشته فرنگی و در رده سنی بزرگسالان هر سال و به موازات جام بین المللی تختی به انجام می‌رسید از سال گذشته و با تصمیم اعضای کادر اجرای فدراسیون به رده سنی نوجوانان اختصاص داده شد.

وی عنوان کرد: با تغییراتی که در ساختار اجرای جام بین المللی یادگار امام(ره) صورت گرفته است جام جهان پهلوان تختی در هر دو رشته آزاد و فرنگی و در رده سنی بزرگسالان به انجام می‌رسد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: این مسابقات حکم مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان را دارد و با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۱۶ و تلاش ملی پوشان برای کسب سهمیه، پیش بینی می‌شود مسابقات جام تختی با شوری دو چندان برگزار شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار