سمندر: خداحافظی کمالوند بخاطر ناراحتی بود

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز ، بحث خداحافظی فراز کمالوند را به ناراحتی وی از نتیجه بازی مربوط دانسته.
کد خبر: ۱۴۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 18 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،غلامرضا سمندر در این رابطه گفت:موضوع خاصی در این مورد وجود ندارد و در روزهای آتی و در آرامش تصمیم مناسب اتخاذ می شود.

غلامرضا سمندر بعد از تساوی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان گفت: متاسفانه در دقایق پایانی سه امتیاز این دیدار را از دست دادیم و این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

سمندر با اشاره به روند رو به رشد تاکتیکی تیم در هفته های اخیر اظهار داشت: هر چند امروز شاهد بازی زیبایی نبودیم اما تا دقایق پایانی نتیجه لازم را گرفته بودیم و با دقت بیشتر بازیکنان می توانستیم نیم فصل اول را با امتیاز بالاتر و جایگاه بهتر در جدول به پایان ببریم.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز درخصوص اظهارات فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی و موضوع خداحافظی وی از بازیکنان، ابراز داشت: ایشان بدلیل ناراحتی از نتیجه بازی این اظهارات را بیان کرده و موضوع خاصی نیست، فراز کمالوند پس از چند روز استراحت و پیگیری درمان بیماری معده اش ، در فضایی آرام نسبت به بهبود شرایط تصمیم گیری های لازم اتخاذ می شود.

سمندر عملکرد تیم در نیم فصل اول را راضی کننده دانست و عنوان داشت: در مقایسه با دوفصل گذشته از وضعیت به مراتب مناسب تری برخورداریم و تحقق این موضوع حاصل حمایت های مالک باشگاه و هیأت مدیره و تلاش های کادر فنی تیم است.

وی با تاکید بر اینکه گسترش فولاد تبریز پتانسیل کسب جایگاه بالاتر در نیم فصل اول را داشت، گفت: به هر حال باید از زحمات کادر فنی، بازیکنان و تمامی ارکان باشگاه که شرایط لازم برای عملکرد بهتر تیم را فراهم کردند، تشکر کنم.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش، افزود: انشالله با اتخاذ تصمیمات لازم در روزهای آینده، شرایط مطلوب تری را برای نیم فصل دوم فراهم می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار