بیمه 2 هزار مسکن مددجویان کمیته امداد البرز

کد خبر: ۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱ 17 January 2015
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان البرز از ارائه خدمات بیمه‌ای به 2 هزار مسکن فرسوده نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.
سیدهادی کرابی امروز اظهار داشت: افشار کم‌درآمد و مستضعف در سراسر کشور دغدغه‌های جدی معیشتی و اقتصادی دارند.
به گزارش فارس، وی تصریح کرد: بخش مهمی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این استان با مشکل نداشتن مسکن و یا فرسوده بودن خانه‌های خود روبه‌رو هستند و به همین دلیل این نهاد طرح‌های ویژه‌ای برای رفع دغدغه آنها در دستور کار دارد.
این مسئول افزود: یکی از مشکلات مددجویان استان البرز به ویژه آنهایی که در مناطق دورافتاده، محروم و روستایی ساکن هستند، عدم دریافت حمایت‌های بیمه‌ای است.
کرابی بیان داشت: در همین راستا با برخی شرکت‌های بیمه‌گذار مذاکراتی داشتیم و در تلاش هستیم تا تمام خانه‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان البرز از خدمات بیمه آتش‌سوزی و حوادثی مانند زلزله بهره‌مند شوند.
وی گفت: در فاز نخست هزینه یک سال بیمه آتش‌سوزی و حوادث خانه 2 هزار مددجوی البرزی از سوی این نهاد پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: این خدمات در حوزه حمایت از مددجویان در برابر آتش‌سوزی و حوادث طبیعی و غیرمترقبه مانند سیل، زلزله، صاعقه و طوفان است.
کرابی ادامه داد: 2 هزار خانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که در فاز نخست از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شدند، در مناطق روستایی و محروم قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: اولویت ما حمایت از مددجویان ساکن روستاها و مناطق کم‌برخوردار است و در فازهای بعدی، خانه تمام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در البرز از حمایت خدمات بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار