تا پایان ششمین روز از ثبت نام انتخابات مجلس

200 نفر در استان البرز ثبت نام کردند

تا پایان ششمین روز از زمان ثبت نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 200 نفر در استان البرز ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۵۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸ 24 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: محمدتقی ایرانی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات استان البرز حضور یافت و اظهار داشت: امروز و در ششمین روز از زمان ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد بیشترین حضور کاندیداها در این حوزه انتخابیه کرج بودیم.
وی افزود: در وقت اداری امروز مصادف با سوم دی ماه و ششمین روز از زمان ثبت نام، 72 نفر کاندیدا اقدام به ثبت نام در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا کردند.
عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان کرج افزود: تا این لحظه در حوزه انتخابیه کرج در مجموع 162 نفر برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.
لازم به توضیح است، امروز در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز تعدادی از کاندیداها اقدام به ثبت نام کرده و در مجموع 38 نفر در این حوزه آمادگی خود را برای حضور در انتخابات از ابتدا تاکنون اعلام کردند.
بنابراین در پایان ششمین روز، مجموع نامزدهای ثبت نام کرده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به 200 نفر رسید.
فردا نیز ثبت نام‌ها ادامه داشته و به احتمال فراوان، ستادهای انتخابیه کرج و همچنین ساوجبلاغ روز بسیار شلوغی را در پیش خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
پروژه نفوذ در حال شکل گیری است.عوامل سرسپرده حزب منحله مشارکت همگی برای مجلس ثبت نام کردند. دستگاههای مسئول مراقب نفوذ عوامل ضد نظام باشند وگرنه مجلس ششم تکرار خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
حقیقتا درست گفته .تابناک اسامی مشارکتی ها را که ثبت نام کردند منتشر کنه.بچه‌های انقلاب مراقب باشند و از نفوذ عناصر ضد نظام و ضد ولایت جلوگیری کنند.سرتان را گرم حواشی نکنند .مشارکتی ها برنامه‌ریزی خطرناکی را برای کسب قدرت انجام دادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
تابناک رسانه مستقل و تاثیرگذار البرز مچکریم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار