مرمت و بازسازی ۲۵۵ مسجد و حسینیه در ایلام

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۵ مسجد، حسینیه و مکان مذهبی در این استان بازسازی و مرمت شده اند.
کد خبر: ۱۶۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 11 January 2016

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۵ مسجد، حسینیه و مکان مذهبی در این استان بازسازی و مرمت شده اند.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسن شهیدی، صبح امروز (۲۱ دی)  اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ مسجد، حسینیه و مکان مذهبی در این استان وجود دارد که بیشتر این اماکن به علت قدمت زیاد به بازسازی و بهسازی نیاز دارند.

 

وی، افزود: امسال ۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی برای بازسازی مساجد این استان پیش بینی شد که تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص یافته است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، یادآور شد: ۲۵۵ مسجد، حسینیه و مکان مذهبی در شهرستان های مختلف استان با مبلغ اختصاص یافته تاکنون بازسازی، مرمت و نوسازی شده است.

 

شهیدی، تاکید کرد: ۲۰ میلیارد ریال به بازسازی مابقی مساجد این استان نیاز است که در صورت تخصیص کار بازسازی و مرمت آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد: مساجد و زیارتگاه های این استان به عنوان عمده مراکز مذهبی نزد مردم از جایگاهی ویژه برخوردار بوده و برای پذیرایی از مردم باید فضای لازم و امکانات مورد نیاز را داشته باشند./م


منبع:شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار