قانون ملاک عمل هیئت‌های اجرایی است

کد خبر: ۱۶۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷ 12 January 2016


فرماندار شهرستان کرج گفت: ملاک عمل هیئت‌های اجرایی در سراسر کشور و به ویژه مرکز استان البرز قانون است.

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در آستانه برگزاری دو انتخابات بزرگ و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم.

وی افزود: در شرایطی که برخی از کشورهای منطقه‌ای و کشورهای زورگوی غربی به دنبال ایجاد تنش در ایران و عدم توسعه و پیشرفت کشور هستند، همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی سالم، قانونمند، حداکثری و با حضور پرشور و آگاهانه مردم برگزار شود.

معاون استاندار البرز افزود: برای تحقق این مهم، تنها یک ملاک عمل داریم و آن هم قانون است، قانونی که مقام عظمای ولایت تاکید دارند که تحت هیچ شرایطی نباید نادیده گرفته شود.

ایرانی با اشاره به عملکرد هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان کرج گفت: خوشبختانه با تاکید ویژه‌ای که داریم و همواره از سوی دولت و مدیریت ارشد استان نیز بر آن پافشاری شده است، تمام اقدامات در چارچوب قانون بوده است.

وی افزود: همچنین تاکید داریم که تا زمان پایان انتخابات و شمارش آرا و اعلام نتایج باید همین روند ادامه داشته و احدی اجازه ندارد که قانون را نادیده بگیرد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد رسانه‌های استان البرز و مرکز این استان اشاره کرد و گفت: به طور قطع رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در برگزاری انتخاباتی سالم و تشویق مردم به حضوری آگاهانه و پرشور در انتخابات دارند.

ایرانی بیان داشت: رسانه‌ها باید یاور هیئت‌های اجرایی و نظارت باشند و مردم را از حساسیت زمان فعلی آگاه کرده و آنها را به حضور آگاهانه و حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

وی به کاندیداها و هواداران نامزدها نیز توصیه کرد که در چارچوب‌های قانونی حرکت کرده و از اعمال و گفتاری که خارج از چارچوب قانون است، بپرهیزند.

ایرانی در پایان اظهار داشت: رفتارهای کاندیداها نیز به طور کامل رصد شده و با تبلیغات زودهنگام برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار