جشنواره مد و لباس در کرمانشاه افتتاح شد

جشنواره مد و لباس با محوریت پوشش ایرانی اسلامی از امروز در شهر کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۷۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 06 February 2016
جشنواره مد و لباس با محوریت پوشش ایرانی اسلامی از امروز در شهر کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین نمایشگاه استانی مد و لباس پیش از ظهر امروز در نگارخانه کلهر واقع در مجموعه فرهنگی هنری شهید آوینی شهر کرمانشاه با محوریت سبک پوشش ایرانی اسلامی افتتاح شد و تا 23 بهمن ماه جاری دایر است.

مشاور هنری نخستین جشنواره استانی مد و لباس استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: از دو ماه گذشته پوستر و فراخوان برگزاری این نمایشگاه ارسال شده است.

آریایی از تحویل بیش از 120 اثر هنری در زمینه مد و لباس به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و بیان داشت: در پایان 100 اثر در معرض بازدید علاقه‌مندان گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه 30 مقاله نیز به دبیرخانه نمایشگاه مذکور واصل ارسال شده بود، افزود:در نهایت و پس از بررسی آثار ارائه شده پنج اثر برتر در برنامه اختتامیه نمایشگاه معرفی می‌شود.

مشاور هنری نخستین جشنواره استانی مد و لباس استان کرمانشاه برگزاری پنج ورک شاپ مد و لباس را از برنامه‌های حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: طرح‌های ارائه شده در قالب آثار هنری است و هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

آریایی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی از دیرباز پوشش یک حجاب کامل بوده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده است که پوشاک بومی هم محور اصلی باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار