حضور مردم شیراز در جشن ملی هسته ای

جشن هسته ای شیرازی ها در بولوار چمران+آلبوم عکس

مردم شیراز امروز عصر حوالی ساعت 8 در بولوار چمران گرد هم آمدند تا در جشنی که فراخوان آن در شبکه های اجتماعی پخش شده بود شرکت کنند.جوانان با خواندن شعر یار دبستانی و سر دادن شعارهایی همچون «عربا روتون سیاه»، «روحانی زنده باد، ظریف پاینده باد»،«ایران، ایران»،به پایکوبی پرداختند.
کد خبر: ۱۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰ 04 April 2015
به گزارش تابناک فارس،ساعت 8 عصر روز جمعه 14 فروردین 94،صدای شادی و پایکوبی مردم از بولوار چمران برخاست.
این صداها از فریاد جوانان و بوق زدن ماشینها،تا صدای شعار هایی چون «روحانی زنده باد،ظریف پاینده باد»،«ایران ایران» و ... را شامل می شد.
مردم حاضر در این جشن به دو گروه تقسیم می شدند؛عده ای که پیاده در محوطه کنار بولوار با در دست داشتن عکسهایی از دکتر ظریف و دکتر ومصدق به همراه پرچم ایران،سرودهای ای ایران و یار دبستانی را سر می دادند،و گروه دوم مردمی که سوار بر خودروهای خود در خیابان به پایکوبی می پرداختند.گه گاه از برخی خودروها صدای آهنگ های زیبا و ماندگار وطنی را می شنیدیم که احساساتمان را دوچندان برانگیخته می کرد و شور و حال خاصی به همه داده بود.
پرتاپ فشفشه و ترقه بوسیله نوجوانان و جوانان به نشانه ابراز احساسات و شادی از توافق صورت گرفته نیز از دیگر نکات قابل توجه این شب بود.
اما نکته دیگری که مشهود بود،جو آرام و صمیمی که بین مردم وجود داشت،باعث شد این جشن بدون مشکل خاصی دنبال شود.
البته حضور پرشمار ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم و جلوگیری از ایجاد ترافیک در خیابانهای تجمع مردم به چشم می خورد.
در ادامه همچنان ترافیک سنگینی در بولوار چمران وجود داشت،و این حجم زیاد تردد به برخی خیابان های اطراف هم کشیده شده بود که پس از چند ساعت و با تلاش ماموران،بالاخره در ساعات پایانی شب از حجم ترافیک کاسته شد و به این ترتیب جشن مردمی توافق هسته ای به پایان رسید.


 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار