نائب رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان قزوین:

سخنان وزیر نفت کذب است / با مدرک اثبات خواهیم کرد/ کرسنت 2 در راه است

نائب رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان قزوین با اعتراض شدید به سخنان زنگنه در رابطه با تخلف و کم‌فروشی در جایگاه‌های بنزین گفت: سخنان وزیر نفت کذب است و با مدارک اثبات خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۱۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 13 April 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رضا صالحی با بیان این مطلب اظهار کرد: تلاش و سخنان وزیر بر این است تا برخی شرکت‌های خاص در کشور به برند تبدیل شوند و به می‌توان گفت که کرسنت 2 در راه است.
وی با بیان اینکه ادعای زنگنه کذب است و با سند و مدرک میتوان این کذب را تأیید کرد، ادامه داد: تلمبه‌های پمپ بنزین و عرضه سوخت بیش از 14 پلمپ دارند و به همین دلیل میتوانیم بگوییم در جایگاه‌های عرضه سوخت هیچ تخلفی نسبت به کم فروشی نداریم.
صالحی با اشاره به اینکه هیچ‌کس اجازه فک پلمپ‌ها را ندارد عنوان کرد: فک این پلمپ‌ها جریمه خواهد داشت و حتی گاهی می‌تواند منجر به پلمب جایگاه شود.
وی ادامه داد: تمامی جایگاه های عرضه سوخت به صورت فصلی و هر سه ماه مورد بازرسی اداره کل استاندارد قرار می‌گیرند و ادعای وزیر نفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را نیززیر سوال خواهد برد.
نائب رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان قزوین با اشاره به توزیع بنزین یورو 4 در سطح کشور گفت:  تولید بنزین یورو 4 به اندازه‌ای نیست که در سطح کشور توزیع شود بلکه فقط در شهرهایی که آلودگی هوا دارند توزیع می‌شود
وی ادامه داد: در استان قزوین بنزین یورو 2 عرضه می‌شود و اگر در طول سال مخزان البرز پُر باشد هر سه ماه یک مرتبه بنزین یورو 4 وارد قزوین می‌شود.
صالحی تصریح کرد: پیمانه گر دستگاه‌های عرضه سوخت ساخت داخل و یا چین هستند که تعریفی مشخص داشته و هر پیمانه 20 سی سی کمتر و یا بیشتر بنزین عرضه می‌کند و می‌توان گفت که در 20 لیتر بنزین در حد 200 سی سی اختلاف وجود خواهد داشت.
وی گفت: در سال گذشته از تمامی جایگاه‌های استان بیش از 500 بازدید انجام شده است که این بازدیدها هفتگی، ماهیانه، فصلی و طرح‌های درجه‌بندی و عیدانه بوده است.
نائب رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران استان قزوین تاکید کرد: فرآورده‌ای که مشکل دارد فرآورده‌ی بی کیفیت وزرات نفت است تحویل جایگاهدار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار