رئیس حوزه هنری قزوین: داستان های مینودری و دوشنبه های شاعری در قزوین برگزار می شود

رئیس حوزه هنری استان قزوین گفت: دو کارگاه ادبی داستان های مینودری و دوشنبه های شاعری به ترتیب در روزهای یکشنبه و دوشنبه در حوزه هنری قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 16 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین؛ علی هوشمند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرداختن به مباحث وانواع ادبی که ظرفیت آنها در استان به صورت بالقوه وجود دارد یکی از اولویت های حوزه هنری است.

وی افزود: برهمین اساس فضای فرهنگی قزوین در زمینه ادبی و به طور اخص در دو بخش داستان و شعر دارای قابلیت های بسیاری است اما این قابلیت ها و ظرفیت ها زمانی شکوفا خواهد شد که با تخصص و فنون شعری و داستانی نیز آمیخته شود.

رئیس حوزه هنری قزوین بیان کرد: با توجه به رویکردهای حوزه هنری و نیاز جامعه ادبی استان، دو کارگاه ادبی داستان های مینودری و دوشنبه های شاعری به ترتیب در روزهای یکشنبه و دوشنبه در حوزه هنری قزوین برگزار می شود.

هوشمند ادامه داد: ساعت برگزاری این دو کارگاه ۱۸ تا ۲۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه است و مسئول و مدرس کارگاه ها نیز آقایان علی قانع و سعید عاشقی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه برگزاری نمایشگاه های کاریکاتور، پوستر و عکس حوزه هنری در سطح شهر و استان گفت: پس از برگزاری نمایشگاه پوستر و کاریکاتور هولوکاست، خط سرخ و دلارام، نمایشگاه های مجزای کاریکاتور با موضوع هولوکاست مجددا در نماز جمعه شهرهای قزوین و محمود آباد برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان افزود: این نمایشگاه ها که با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه قزوین و بسیج محمود آباد برگزار شد با استقبال نمازگزاران در دو شهر قزوین و محمود آباد نمونه مواجه شد و در خطبه های نماز جمعه محمود آباد نیز از این حرکت فرهنگی قدردانی به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار