جشن بزرگ میلاد امام رضا(ع) در ۱۷۸ امامزاده قزوین برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: جشن میلاد هشتمین آفتاب امامت و ولایت در بیش از ۱۷۸ امامزاده و بقعه متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در این باره اظهار کرد: مردم استان قزوین با جمع شدن در حرم‌های مطهر ۱۷۸ امامزاده، مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی و آذین بندی و پخش شیرینی و شربت، روزفرخنده و مبارک ولادت امام رضا (ع) را جشن می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه ما با عنوان مراسم جشن بزرگ میلاد امام مهربانی‌ها حضرت امام رضا (ع) و بزرگداشت آستان مقدس امامزاده حسین (ع) با حضور خادمان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی در استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تصریح کرد: مراسم جشن بزرگ امام مهربانی‌ها حضرت امام رضا (ع) روز شنبه بیست‌وسوم مردادماه سال‌جاری همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت استان تهران سخنرانی خواهند کرد و شعرخوانی نیز توسط صابر خراسانی انجام می‌شود.

حجت الاسلام عادل یادآور شد: همچنین در این مراسم، آئین عقد ۸ زوج قزوینی با حضور خادمان بارگاه منور رضوی در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار