بهره‌برداری از دو طرح آب‌رسانی در جنوب استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: 2 طرح آبرسانی در دشت سوران و روستای ناگ پهن سراوان با اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال امروز/یکشنبه/ همزمان با ششمین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 29 August 2016
محمد رضا ناروئی اظهار داشت: طرح آبرسانی دشت سوران که با اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال در سیب و سوران اجرا شده زمینه بهره مندی پنج هزار نفر از مردم 5 روستای این شهرستان از آب آشامیدنی سالم را فراهم کرد.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح شامل 13 کیلومتر خط انتقال آب، اجرای 23 کیلومتر شبکه توزیع، احداث مخزن ذخریه به ظرفیت 2 هزار متر مکعب، احداث یک سایت مخزن ذخیره و حفر و تجهیز یک حلقه چاه است.
وی تصریح کرد: همچنین شبکه آبرسانی به روستای ناگ پهن با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در شهرستان سراوان به بهره برداری رسید که زمینه بهره مندی 50 خانوار با جمعیت 144 نفری را فراهم کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای یک کیلومتر خط انتقال، چهار کیلومتر شبکه توزیع، ایجاد مخزن ذخیره با حجم 100 متر مکعب و حفر و تجهیز یک حلقه چاه از جمله حجم عملیات اجرایی این پروژه است.
به گزارش ایرنا سیب و سوران در فاصله 370 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار