مدیرکل فرهنگ و ارشاد:

شانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ در کرمانشاه برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: شانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ استان 28 شهریور جاری در کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 15 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،ابراهیم رحیمی زنگنه روز چهارشنبه افزود: این جشنواره با حضور فعالان و علاقه مندان به چاپ، ناشران، کانونهای تبلیغاتی و طراحان در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این جشنواره علاوه براینکه از پیشکسوتان عرصه چاپ تجلیل می شود از سه چاپخانه دار نمونه، سه کارگر نمونه صنعت چاپ استان، چاپخانه دیجیتال فعال استان و همچنین از کارآفرین برتر حوزه چاپ استان قدردانی و تقدیر می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از این همایش به عنوان فرصتی برای بررسی مشکلات حوزه چاپ استان یاد کرد و افزود: صنعت چاپ اگر پویا شود فرصت و صنعتی ارزشمند برای کارآفرینی و اشتغال زایی است.
به گفته وی، هم اکنون بیش از 600 نفر به صورت مستقیم و بیش از 2 هزار نفر به صورت غیرمستقیم در صنعت چاپ مشغول به کار هستند.
این همایش با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه صنف چاپخانه داران کرمانشاه و موسسه فرهنگی و هنری ققنوس کرمانشاه در ساعت 17 یکشنبه آینده برگزار می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار