درخشش دانش آموزان البرزی در مسابقات کشوری محاسبات ذهنی

کد خبر: ۲۹۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 17 September 2016


مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی البرز و شهریار گفت که دانش آموزان این استان در چهارمین دوره مسابقات کشوری محاسبات ذهنی ریاضی حائز 12 رتبه کشوری شدند.

سمیه غلامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره از مسابقات با هدف ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی استعدادها، رشد قوه خلاقیت نونهالان ، تقویت خود باوری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در چهارمین دوره مسابقات کشوری محاسبات ذهنی 21 دانش آموز پایه ابتدایی مرکز البرز و شهریار موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات محاسبات ذهنی این مرکز 188 دانش آموز شرکت کرده بودند، یادآور شد: 9 نفر از دانش آموزان در این دوره به مقام اول ،

یک نفر مقام دوم و 7 نفر موفق به کسب مقام چهارم در این دوره از مسابقات کشوری شدند.

مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی البرز و شهریار بیان کرد: در چهارمین دوره از مسابقات محاسبات ذهنی کشور دانش آموزان سپهر صدقی ، امیر علی محمودی ، زینب طباطبایی، مهزیار رضایی ، نیما کرمی ، خاطر خیاط زاده ، پریا شیخلی ، سید مهدی علوی و امیر حسین عسگری تبار در سطح های مختلف حائز رتبه اول شدند.

غلامی گفت: در این دوره از مسابقات ملینا مهدی زاده ، پارسا فرخی و نیکا رستمی مقام دوم و ثنا بیرامی و سما برهانی نیز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

وی از دانش آموزان ستایش کریمی ، محمد عابدینی ، آروین عزیزی ، تارا بهروز ،معصومه طاهری و فاطمه حسنی بعنوان کسب کنندگان رتبه چهارم در این دوره از مسابقات یاد کرد.

مدیر اجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی البرز و شهریار یادآور شد: دانش آموزان با تلاش و پشتکار خود و حمایت ویژه والدین و مربیان موفق به کسب رتبه های برتر در چهارمین دوره از مسابقات محاسبات ذهنی کشور شدند.

غلامی گفت: محاسبات ذهنی و چرتکه ای ترکیبی از یک ابزار تدریس باستانی است که موجب بهبود مهارت هایی از جمله مدیریت زمان ، تمرکز و توانایی حل مسائله می شود.

چهارمین دوره مسابقات کشوری محاسبات ذهنی در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار