نماینده مردم قزوین در مجلس:

8 سال دفاع مقدس سیمای اعتقادی و سیاسی ملت ایران را متحول کرد/ برنامه‌های شهرداری قزوین در زمینه فرهنگی بسیار ارزشمند است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: به جزء دفاع مقدس هیچ اتفاق دیگری نمی‌توانست طی هشت سال سیمای اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ملت ایران را متحول کند.
کد خبر: ۳۰۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 25 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، داوود محمدی در حاشیه مراسم یاد یاران و تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارزشمند کشور به خصوص 3 هزار شهید سرافراز استان قزوین(پهنه مینودری) به برنامه‌های ارزشمند شهرداری در زمینه‌های فرهنگی اشاره و اظهار داشت: همانطور که می‌بینیم مسعود نصرتی شهردار توانمند قزوین و همکاران پرتلاش این مجموعه در اقدامات عمرانی و زیربنایی تلاش فراوانی دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در زمینه‌های فرهنگی به خصوص برنامه تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و ماندگار بوده و جای قدردانی است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به هفته دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: دفاع مقدس اقتدار و منزلت ملت ایران را در جهان  استحکام بخشید و از آن یک ملت شکست‌ناپذیر، با ایمان، فداکار، مقاوم و با ثابت قدم و شجاع ساخت.

محمدی بیان کرد: به جزء دفاع مقدس هیچ اتفاق دیگری نمی‌توانست طی هشت سال سیمای اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ملت ایران را متحول کند.

وی تصریح کرد: ما در دفاع مقدس به نحو دیگری توصیف شدیم و آموختیم دیگر اراده آمریکا و هیچ ابرقدرتی قادر نیست ما را از آن مسیر سعادت‌بخشی که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند، باز دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر امروز فرزندان ایران زمین به‌ عنوان مدافعان حرم در سرزمین‌های دوردست جان شیرین خود را تقدیم می‌کنند به دلیل ایمان الهی بوده و این امر حاصل میراث معنوی به جای مانده از آن دوران با شکوه است که جوانان کشور را با منطق مقاومت و روح جهاد آشنا می‌کند.

محمدی یادآور شد: ملت ایران در جنگ هشت ساله قدرت و توان خود را به صدام و ارتش متجاوز که به نیابت از استکبار جهانی با ملت ایران می‌جنگیدند، نشان داد.

وی تأکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با عمل به شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، با از خودگذشتگی از استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز افتخار ملت ایران بر این است که دفاع مقدسی داریم که به عنوان ذخیره در تاریخ نظام باقی می‌ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار