رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی:

بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی 156 تخت مصوب دارد

رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با بیان اینکه این مرکز درمانی 156 تخت مصوب دارد، گفت: در این مرکز در طول شبانه‌روز 17 دکتر متخصص و فوق‌تخصص کار درمان و مداوای بیماران را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۳۵۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 07 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،محمود قاسمی امروز اظهار کرد: بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی تنها بیمارستان فوق تخصصی کودکان در غرب کشور است.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی 156 تخت مصوب دارد، افزود: این بیمارستان با هفت بخش بستری ویژه و تخصصی شامل بخش‌های عفونی، جراحی اطفال، داخلی‌، ICU اطفال، ICU نوزادان، اورژانس، دیالیز و اتاق عمل آماده ارائه خدمت به بیماران است.

رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی به حمایت خیران سلامت از بخش انکولوژی این بیمارستان اشاره کرد و گفت: با کمک خیران سلامت تنها دستگاه تشخیص بیماری‌های سرطانی در غرب کشور برای این بیمارستان خریداری شد و بیما‌رهای استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان با وجود این دستگاه دیگر نیازی به مراجعه به تهران ندارند.

وی تصریح کرد: در این مرکز درمانی فوق تخصصی کودکان به بیماران خدمات درمانی و تشخیصی از قبیل CT SCAN‌، فلوسایتومتری، فلورسکوپی، اکوکاردیوگرافی، EMG NCV،EEG، واحدهای کلینیکی، پاراکلینیکی و … ارائه می‌شود.

قاسمی به فعالیت شبانه‌روزی بخش‌های رایولوژی، سی.تی.اسکن، آزمایشگاه و اوژانس در این بیمارستان اشاره و بیان کرد: واحد‌های فوق تخصصی شامل نفرولوژی اطفال، نوزادان، آنکولوژی، نرولوژی، قلب اطفال، عفونی داخلی، روانپزشکی اطفال، دندانپزشکی، جراحی اطفال، اورولوژی جراحی اطفال و سایر خدمات پزشکی فوق تخصصی در درمانگاه این بیمارستان ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با بیان اینکه در این مرکز درمانی در طول شبانه‌روز 17 دکتر متخصص و فوق‌تخصص کار درمان و مداوای بیماران را انجام می‌دهند، گفت: با معاینه بیماران در کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی اگر نیاز به بستری باشد بلافاصله بیمار در بیمارستان بستری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار