به همت گروه جهادی «مهدی یاوران» شهرستان بهبهان صورت گرفت؛

ارائه خدمات به «نیازمندان» و «بی سرپرستان» مناطق محروم

علی‌رضا طيبي؛ مسئول گروه جهادي «مهدي ياوران» اظهار كرد: چند سالی است که گروهی از جوانان مومن و انقلابی شهرستان بهبهان با هدایت روحانیت اين شهرستان، در قالب گروه جهادی «مهدی یاوران» با هجرت به روستاها و مناطق محروم این شهرستان به ارائه خدمت به نیازمندان و بی سرپرستان مي پردازند.
کد خبر: ۳۶۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 28 January 2017
به گزارش  تابناک رضوی، طیبی افزود: اين جهادگران در قالب کارگروه های تخصصی مختلف همچون عمرانی، بهداشتی و درمانی،اطعام ایتام، ورزشی، فرهنگی و اعتقادی و ... به این مهم همت گمارده اند.
مسئول گروه جهادي مهدي ياوران شهرستان بهبهان گفت: در تلاش هستیم با حضور اين جهادگران، تا حدودی از این شهرستان شهید پرور و ولایی چهره فقر و محرومیت را برطرف کنیم.
طيبي در پايان به راه‌هاي ارتباط‌گيري مردم با اين گروه جهادي اشاره و خاطر نشان كرد: هم‌شهريان وهم‌وطنان گرامي در صورت تمایل برای شرکت و حمایت از این گروه جهادی مي‌توانند با شماره تلفن 09165099413 تماس حاصل کرده و یا در صورت تمایل جهت حمایت مالی از این گروه جهادی کمک های نقدی خود را به شماره حساب 188663344 يا شماره كارت 5894631516768744 به نام گروه جهادي «مهدي ياوران» واريز نمايند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار