استاندار خوزستان؛

امضای 9 تفاهم نامه همکاری خوزستان با لهستان

9 تفاهمنامه میان خوزستان و استان لوبلسکی لهستان در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی منعقد شد.
کد خبر: ۳۶۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 30 January 2017
 غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه نشست شورای بحران خوزستان گفت: امضای 9 تفاهم نامه همکاری خوزستان با لهستانسفر هیئت خوزستانی به استان لوبلسکی لهستان یک سفر کاری و در راستای تفاهمات اقتصادی و همکاری مشترک فرهنگی اجتماعی بود.

وی افزود: 9 تفاهم نامه در زمینه های پتروشیمی، کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی، برق، مناطق آزاد، حمل و نقل و بازیافت پسماندها انجام شده است.

استاندار خوزستان  اضافه کرد: تفاهم نامه به معنای انعقاد قرارداد نیست ، ولی امیدواریم این تفاهم نامه ها عملیاتی شوند.

شریعتی  همچنین گفت: یک هیئت لهستانی تا پایان امسال یا اوایل سال آینده به خوزستان سفر می کند.

وی افزود: در این سفر با مقامات بلندپایه لهستان دیدار داشتم و با معاون وزیر اقتصاد، معاون وزیر انرژی و یکی از وزرا در حوزه فرهنگ نیز مذاکراتی انجام شد  که جزئیات آن در روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.

بر اساس این گزارش، استاندار خوزستان پنجم بهمن در راس هیئتی از مدیران استانی عازم لهستان شد و از استان لوبلسکی کشور لهستان دیدن و ششم بهمن در همایشی مشترک به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری های خوزستان شرکت کرد.

سایت استانداری خوزستان دیشب اعلام کرد که در پی وقوع توفان گرد و غبار در اهواز و چند شهر خوزستان، استاندار سفر خود به لهستان را نیمه تمام گذاشته و به خوزستان بازگشت.

برخی اعضای هیئت اعزامی خوزستان به لهستان برای پیگیری برنامه ها و رایزنی ها همچنان در این کشور مانده تا کارها به سرانجام برسد.

روز جمعه با وقوع توفان گرد و غبار، آلودگی هوا در اهواز به 66 برابر حد مجاز رسید که منجر به قطع برق، آب و تلفن در روز شنبه و تعطیلی مدارس و ادارات شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار