رتبه پنجم چالوس در سرشماری 95

معاون فنی سرشماری عمومی نفوس و مسکن چالوس از شناسایی 37 هزار و 657 خانوار در چالوس و رتبه پنجم این شهرستان در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 31 January 2017
 چالوس ما، غلامعلی صفررضوی‌زاده عصر امروز در مراسم تجلیل از عوامل سرشماری نفوس و مسکن 1395 اظهار کرد: در این سرشماری 24 مأمور اجرایی، 6 کارشناس فنی، یک کارشناس آی‌تی و یک نفر به عنوان کارشناس نقشه با ستاد همکاری می‌کردند.
 
وی ادامه داد: در سرشماری اینترنتی و پس از آن اعزام مأموران به درب منازل، 86 هزار و 201 مکان در شهرستان چالوس شناسایی شد که 37 هزار و 657 خانوار در آنها زندگی می‌کنند.
 
معاون فنی سرشماری عمومی نفوس و مسکن چالوس با اشاره به پیشرفت 100 درصدی این سرشماری در چالوس یادآور شد: 60 درصد خانواده‌های چالوس در ثبت نام اینترنتی شرکت کردند و با پیشرفت 100 درصدی، چالوس مقام پنجم استان را کسب کرده است که بیشتر از پیش‌بینی‌های مرکز آمار بود.
 
صفررضوی‌زاده در پایان از همکاری مدیران شهرستان تشکر کرد و گفت: مدیران مدارس در ترغیب والدین دانش‌آموزان تلاش خوبی داشتند، اداراتی مانند هلال احمر نیز برای تأمین تجهیزات به ویژه خودرو برای مأموران و همکاری با آنان در هوای سرد و بارانی کمک زیادی بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار