دستگیری مزاحمین خیابانی در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت:سه دستگاه خودرو که با انجام حرکات خطرناک برای مردم ایجاد مزاحمت کردند با اقدام قاطع پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۵۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 01 July 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: صاحبان  6 دستگاه خودرو که با ایجاد تغییرات غیر متعارف فنی در خودروهایشان پس از یک مسابقه غیر قانونی در داخل پارک شاهد وارد بلوار شهید بهشتی شدند. 

وی ادامه داد: این افراد با انجام حرکات نمایشی و خطرناک برای خودرو های عبوری و عابرین مزاحمت ايجاد كردند.

سرهنگ آمویی بااشاره به تماس های متعدد مردم با پلیس 110 مبنی بر برخورد قاطع پلیس با این افراد، اظهار داشت:سریعا چندین اکیپ از ماموران وارد عمل شده و پس از شناسایی آنها قصد متوقف کردن آنها را داشتند که این افراد بدون توجه به هشدار پلیس و تصادف با چندین خودرو اقدام به فرار کردند. 

این مقام انتظامی افزود:ماموران به منظور حفاظت از جان عابرین با رعايت قانون بكارگيري سلاح، چندین تیر هوایی شلیک و پس تعقيب و گریز موفق به متوقف کردن سه دستگاه  خودرو شدند. 

سرهنگ آمویی با اشاره به دستگیری 6 نفر در این رابطه اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با تمامی برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی جامعه برخورد می کند و مابقي خودروها نيز متوقف خواهند شد. 

لازم به ذكر است يكي از خودروهاي توقيفي داراي ٣٠ ميليون ريال خلافي مي باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار