هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات یدکی و تجهیزات وابسته در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر روابط‌عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات یدکی و تجهیزات وابسته ایران- کرمانشاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 12 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حامد وفاپوراز برگزاری هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات یدکی و تجهیزات وابسته ایران- کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در تاریخ 31 مرداد‌ماه تا سه شهریور‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در بوستان شاهد برگزار می‌‌شود.

مدیر روابط‌عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه به عرضه و نمایش جدیدترین تجهیزات، صنایع و خدمات مرتبط با خودرو در این جشنواره اشاره و بیان کرد: مشارکت کنندگان می‌توانند از طریق وب سایت نمایشگاه اقدام به ثبت‌نام کنند و پس از دریافت فرم توسط نمایشگاه حداکثر تا 24 ساعت بعد از تکمیل آن از طریق فکس به شماره 0833837138 و یا به آدرس info@krfair.ir ارسال کنند.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در هشتمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات یدکی و تجهیزات وابسته ایران- کرمانشاه، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های08338382308 و‌ 09189399981 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار