کالای قاچاق پنج میلیار ریالی به مقصد نرسید

ماموران انتظامی استان فارس، مقادیری کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد و 719 میلیون و 840 هزار ریال در این استان کشف کردند.
کد خبر: ۴۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 02 August 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ کرامت کریمی : در بازرسی از این وسایل نقلیه 43 هزار کیلوگرم برنج و 15هزار و 292 قوطی انواع نوشیدنی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد و در ارتباط با این کالاها چهار نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
به گفته وی، ارزش این محموله های قاچاق بیش از 2 میلیارد و 240 میلیون و هشتصد و چهل هزار ریال برآورد شده است.
همچنین این معاونت در گزارش دیگری از قول فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان کرد: ماموران این نیرو در هنگام کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین که از بندر عباس عازم لارستان بودند، 2 هزار و 40کیلوگرم برنج، 6هزار و 845 دست انواع پوشاک و سه هزار و 524 عدد انواع نوشیدنی کشف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو بیان کرد: 30 قطعه لوازم یدکی مرسدس بنز، سه دستگاه کولر گازی، یک دستگاه یخچال، 36 کیلوگرم چای، 601 هزار و 800 نخ سیگارخارجی، و یک دستگاه موتورسیکلت خارجی نیز از دیگر کالاهای مکشوفه قاچاق از این وسایل نقلیه بود. 
وی، ارزش این کالاهای قاچاق را یک میلیارد و 540 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این زمینه 12 نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی جهرم آمده است: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل محورهای اصلی این شهرستان در بازرسی از چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین، 20دستگاه تلویزیون ال ای دی، 6 تن چوب بلوط و 55 راس احشام قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری با اشاره به اینکه، ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 40 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند و چهار دستگاه خودرو متعلق به آنها نیز توقیف شد.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس همچنین به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان آباده اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در محور آباده - شیراز به چهار دستگاه خودرو شک و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: در بازرسی از این وسایل نقلیه، یک هزار و 537 دست پوشاک، سه دستگاه کولر گازی، سه دستگاه ماشین لباسشویی، 990 پاکت سیگار، چهل و هشت کیلو و 750 گرم شکلات، 72کیلوگرم نسکافه، و یک هزار و 200کیلوگرم مغز بادام خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد و چهار نفر متهم در این زمینه دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
او گفت: ارزش ریالی این محموله های قاچاق بیش از 899 میلیون ریال ریال برآورد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار