توسط ‌شهرداری‌اردبیل‌اجرا شد؛

درزگیری نانو پلیمری ‌‌برای اولین‌ بار در اردبیل‌

مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل از درزگیری نانو پلیمری برای اولین بار در معابر و خیابان های سطح شهر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 31 October 2017
به گزارش تابناک اردبیل، شفاده گفت: از آنجایی که در حال حاضر امکان آسفالت ریزی زیربنایی در برخی معابر و خیابان های سطح شهر امکان پذیر نیست و تا زمان آسفالت ریزی زیربنایی نیاز به ترمیم و نگهداری دارد شهرداری اردبیل در راستای کاهش هزینه ها و تسریع در عملیات ترمیم برای اولین بار در سطح استان اقدام به درزگیری نانو پلیمری کرده است.
 
 
 

وی برای جلوگیری از فرسایش و نفوذ آب از ترک های ایجاد شده درز گیری با روش مدرن در اردبیل آغاز شده است و  این روش درزگیری برای ایجاد سطحی صاف و هموار و برای نگهداری رویه و تعمیر ترک های غیر قابل اجتناب در تمامی معابر سطح شهر ادامه خواهد داشت.

مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل عنوان کرد: درحال حاضر درز گیری حدفاصل خیابان عالی قاپو تا میدان قیام به اتمام رسیده است و بر اساس اولویت خیابان ها درزگیری مابقی معابر صورت می گیرد.

شفاده با اشاره به اینکه درزگیری موثر ترکها عمر روسازی را به طور قابل ملاحظه ای افزایش میدهد افزود: این عمل به علت ممانعت از نفوذ آب به لایه های زیرین و در نتیجه حفظ باربری روسازی و عدم تخریب رویه صورت می پذیرد که این روش به عنوان راهی برای  عملکرد بهتر و هزینه کمتر در نگهداری روزمره و یا نگهداری شبکه ای به شمار می آید.

وی عنوان کرد: پدیده ی ترک خوردگی اجتناب ناپذیر بوده و بی توجهی به آن منجر به تسریع خرابی در سطح آسفالت می گردد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک فرودگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
این پروژه قبل از شما در فرودگاه اردبیل جهت درزگیری باند انجام گرفته است. موفق باشید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار