حل مشکل دوساله در یک ساعت

کد خبر: ۵۲۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ 22 November 2017
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احمدی استاندار در عمل مدافع اقتصاد مقاومتی است.

جعفر گوهرگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: خوشبختانه با تدبیر استاندار عملگرای کهگیلویه و بویراحمد مشکل گلخانه‌های فرودگاه یاسوج برطرف شد و همچنان شاهد رونق تولید و اشتغال در این مجتمع‌ها هستیم.

این مسوول افزود: مشکلی که دو سال با آن وقت خود را تلف کرده بودیم تنها در یک ساعت توسط استاندار برطرف شد چرا که استاندار پرونده‌ها را مطالعه کرده بود و برای این موضوع مهم وقت گذاشت.

وی با قدردانی از عملگرایی استاندار گفت: با این روحیه جهادی امیدواریم که مشکلات استان در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه اقتصاد مقاومتی یکی یکی برطرف شود.

گوهرگانی افزود: وقتی مسؤول ارشد اجرایی در عمل فرمان‌بر رهبری و دولت است و دستور آن‌ها مبنی بر عمل به اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار می‌دهد باید منتظر رفع مشکلات باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه هم ما و هم فرودگاه یاسوج یک مجموعه و در قالب دولت جمهوری اسلامی هستیم خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی هم امروز بیش از هر چیز بر اقتصاد مقاومتی و رفع مشکل تولید تأکید می‌کند.

وی این موضوع را خبری خوش برای تولید کنندگان دانست و گفت: مطمئن باشید که تیم اجرایی استان با همه توان به دنبال رفع موانع تولید هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار