از روز جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ کاهش دما در نوار غربی کشور آغاز می‌شود و تا اوایل هفته ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۵۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 25 January 2018

به گزارش تابناک : از روز جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ کاهش دما در نوار غربی کشور آغاز می‌شود و تا اوایل هفته ادامه خواهد داشت.احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان، از نزدیک شدن سامانه بارشی به کشور را عامل وزش باد شدید و وقوع گردوخاک از بعدازظهر پنج‌شنبه در جنوب‌غرب کشور عنوان نمود و افزود: از شامگاه پنج‌شنبه بارش پراکنده باران در این ناحیه آغاز می‌شود و تا آخر وقت بارش به مناطق غرب و شمال غرب نیز گسترش می‌یابد.

وظیفه فعالیت سامانه بارشی در روز جمعه را در مناطقی از مرکز، ارتفاعات غربی و مرکزی البرز پیش‌بینی نمود و خاطرنشان کرد: در شب بارش پراکنده در شمال‌شرق کشور انتظار می‌رود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح نمود: با ادامه فعالیت سامانه بارشی همراه با کاهش قابل ملاحظه دما، بارش برف بیش‌تر مناطق شمال غرب، غرب، شمال، استان‌های حاشیه البرز، مرکز و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

به گفته این مسوول، کاهش دما در نوار غربی کشور از روز جمعه ۱۳۹۶/۱۱/۶ آغاز می‌شود و تا اوایل هفته نیز افت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

وظیفه افزود: روند کاهش دما تا روز دوشنبه در سواحل شمالی کشور ادامه می‌یابد و اوایل هفته بعد، بارش در بسیاری از این مناطق به صورت برف می‌باشد.

 

 

منبع : ایلنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار