تلاش کنیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم

فرمانده سپاه تنگستان گفت:امروز همه ما به نوعی در کسوت سرباز ولایت هستیم و باید برای این مهم با تقویت شاخصه های معنوی و بنیه های اعتقادی تلاش کنیم سرباز خوبی برای نظام و ولایت باشیم.
کد خبر: ۵۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 01 July 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ محمدعلی ملاکی چهارشنبه در جمع سربازان وظیفه سپاه تنگستان افزود: سربازان وظیفه بسیجیان ما در پایگاههای مقاومت هستند که امروز در لباس سربازی به مهین و وطن خود خدمت می کنند.
وی عنوان کرد: محیط خدمت سربازی به طور حتم انسانهای آینده ساز انقلاب اسلامی را که با طراز و تفکر بسیجی پرورش یافته اند برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف آماده می کند.
ملاکی اظهار داشت: سربازان عزیز قدر لحظه لحظه حضور در خدمت مقدس سربازی را بدانند و جایگاه تاثیر گذاری را که می توانند در جامعه داشته باشند، پاسداری کنند.
ملاکی تاکید کرد: سپاه سربازان را فرزندان مجموعه می داند و برای حفاظت و حراست از شخصیت آنها زمینه را فراهم کرده و تلاش می کند با ایجاد فضای سالم سربازان در مدت زمانی که به عنوان خادم انقلاب در مجموعه سپاه هستند در زمینه های اخلاقی، اعتقادی و معنوی و همچنین بالا رفتن بنیه علمی پیشرفت روز افزونی داشته باشند.
فرمانده سپاه امام علی تنگستان اظهارکرد: سربازان امانت خانواده ها در دست مجموعه سپاه هستند و ما تمام تلاش و کوششمان را برای حفظ شخصیت معنوی و انسانی آنها به کار خواهیم برد و انتظار داریم عزیزان سرباز ارتباط خود با مجموعه بسیج را پس از گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی قطع نکنند.
ملاکی گفت: ما انتظار داریم عزیزان سرباز پس از پایان خدمت مقدس سربازی به عنوان یک الگو و کسی که در مجموعه سپاه خدمت کرده است در جامعه شناخته شده باشند.
وی افزود: ما در تقویت گفتمان ولایت و رهبری در مجموعه سپاه و بسیج به عنوان محوری تری کار نگاه ویژه داریم و سربازان نیز از این قاعده مستثنی نیستند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار