رئیس جمهور به تناقض های سیف رسیدگی کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به باقی ماندن مشکلات موسسات مالی و اعتباری گفت:آقای رئیس جمهور به تناقض های رئیس کل بانک مرکزی در این حوزه رسیدگی کند.
کد خبر: ۶۰۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 08 May 2018

به گزارش تابناک : حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به باقی ماندن مشکلات مربوط به موسسات مالی و اعتباری خطاب به رئیس جلسه اظهار داشت: چندی قبل ما درخواست اعمال ماده ۲۳۶ آیین نامه را کردیم و گزارش موسسات مالی و اعتباری به قوه قضاییه رفت اما هنوز رسیدگی نشده است.

به گزارش مهر وی با اشاره به تداوم اعتراض سهامداران و سپرده گذاران این موسسات گفت: این ها مردم خودمان هستند؛ وقتی هم که مقابل مجلس تجمع کردند کسی حرف های آنها را جمع بندی نکرد. این ها اعتماد کردند و مبالغ اندوخته خود را در این موسسات سپرده گذاری کردند و حالا به دنبال حق شان هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: گزارشی از تناقض های آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی تهیه کرده ایم و تقاضا داریم آقای رئیس جمهور به این تناقض ها رسیدگی کند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس اظهار داشت: این موضوع در دست پیگیری است و قوه قضاییه هم حتما باید سریع تر به تخلفات این موسسات رسیدگی کند.

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار