درگذشت نوجوان رزمی کار رشتی در جریان مسابقات کیک بوکسینگ در گیلان

کد خبر: ۷۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 03 August 2015
رشت - ایرنا - نوجوان رزمی کار رشتی در جریان رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان که در رشت برگزار شد ، به دلیل شوخی با دوستش، ضربه مغزی شد و درگذشت.

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز دوشنبه در این خصوص گفت : در پایان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان ، محمدرضا راجعی نوجوان 12 ساله اهل شهرستان رشت که به شوخی با دوستش درگیر شده بود، به علت وارد شدن ضربه مشت دوستش، ضربه مغزی شد .
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مرحوم محمدرضا راجعی پس از این ضربه ، با آمبولانس به بیمارستان پورسینای رشت انتقال یافت اما به دلیل شدت ضربه وارده و ضربه مغزی ، جان به جان آفرین تسلیم کرد .
وی ادامه داد : این نوجوان گیلانی در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان گیلان نیز مقام دوم را کسب کرده بود و پس از پایان مسابقه ، این اتفاق برای او رخ داد.
مسوول برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان نیز در این خصوص گفت : مرحوم محمدرضا راجعی پس از چند ساعت از پایان مسابقات، برای تماشای سایر رقابت ها به محل برگزاری این مسابقات آمده بود .
سیدمصطفی رضازاده افزود : آن مرحوم که عنوان دوم رقابت های کیک بوکسینگ رده سنی نوجوانان گیلان را کسب کرده بود ، به همراه تعدادی از دوستان خود در جایگاه تماشاگران حضور یافت که پس از دقایقی، با یکی از دوستان نزدیک خود شوخی کرد که دوستش نیز در جواب ضربه ای به آن مرحوم وارد کرد که متاسفانه این ضربه ناخواسته به ناحیه گردن او اصابت کرد و همین ضربه سرانجام منجر به فوتش شد.
رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان طی روزهای جمعه و شنبه گذشته در شهرستان رشت برگزار شد و این نوجوان ورزشکار، روز گذشته (یکشنبه) در بیمارستان پورسینای رشت فوت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار