واکنش نماینده مردم رشت به دومین شکایت احمدی‌نژاد؛

می گفتند دولت من بهترین دولت دنیاست!

اما این موضوع با واکنش های متعددی از سوی مسئولان کشور مواجه شد که واکنش غلامعلی جعفراده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی جالب است.غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت،با بیان اینکه بانیان فساد در دولت قبل از مردم عذرخواهی کنند..
کد خبر: ۷۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 08 August 2015
به گزارش تابناک گیلان، هفته‌ی گذشته خبری منتشر شد؛ شکایت محمود احمدی نژاد، از اسحاق جهانگیری که غیرمنتظره بود و بسیاری را به فکر و تحلیل واداشت. سید عادل حیدری، وکیل رئیس جمهور سابق، در مصاحبه ای اعلام کرد که دیگر وقت سکوت نشانه‌ی وحدت به سر آمده و موکل وی ناچار شده تا در مقابل اتهامات متعددی که از جانب دولتی‌ها مخصوصاً اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور مطرح می‌شود، شکایت خود را به قوه‌ی قضائیه اعلام کند.

اما این موضوع با واکنش های متعددی از سوی مسئولان کشور مواجه شد که واکنش غلامعلی جعفراده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی جالب است.

می گفتند دولت من بهترین دولت دنیاست!

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت،با بیان اینکه بانیان فساد در دولت قبل از مردم عذرخواهی کنند، گفت: «اسناد و مدارکی که معاون اول رئیس‌جمهوری به قوه قضائیه ارائه کرده است باعث بازداشت چند نفر شده و افراد جدیدی نیز به‌ زودی بازداشت می‌شوند».

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از بانی‌های فساد خواست از مردم عذرخواهی کنند و گفت: «گفته می‌شد دولت من بهترین دولت دنیاست، پس پرونده‌هایی که امروز و هر روز گوشه‌ای از آن افشا می‌شود، نشانه چیست؟»
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار