معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از تولید برنامه داشته باشند

تابناک مرکزی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: در راستای حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال در استان مرکزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی برنامه ریزی داشته باشند.
کد خبر: ۷۳۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 29 April 2019

مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از تولید برنامه داشته باشند

به گزارش تابناک مرکزی -  سعید فرخی پیش از ظهر دوشنبه در نشست مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی و شهرستان دلیجان در این شهرستان، اظهار داشت: در سال رونق تولید و در شرایط اقتصادی کنونی کشور، نیاز است که حمایت همه جانبه‌ای از تولید و اشتغال و رفع مشکلات و موانع این حوزه با همکاری تمام بخش‌ها صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: تلاش بر این است که حتی الامکان واحد‌های تولیدی مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند به نحو مطلوب به فعالیت خود ادامه دهند و اشتغال در این واحد‌ها حفظ شود.

فرخی بیان کرد: برنامه ریزی برای توسعه هدفمند اشتغال و تولید در واحد‌های صنعتی و تولیدی در دستور کار است و در این راستا بایستی مدیران دستگاه‌ها در استان نیز تمام توان خود را به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین ضروری است که مدیران و مسئولان مربوطه در حوزه مراودات بازرگانی در راستای حمایت از تولید، به نحوی نظارت و برنامه ریزی کنند که از جولان واسطه گران جلوگیری شده و در این رابطه مسیر درستی از سوی شرکت‌های فعال در این حوزه در پیش گرفته شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار