برخی نمی‌خواهند درد مظلومان جامعه توسط خبرنگاران به گوش مسئولان برسد

کد خبر: ۷۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 09 August 2015
فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه عده‌ای مخالف خبرنگار بوده و به دنبال محدویت اطلاع‌رسانی و انتقاد از خبرنگاران هستند، خاطرنشان کرد: آنها نمی‌خواهند درد مظلومان و مستضعفان در جامعه توسط خبرنگاران به گوش مسئولان برسد.

حمید رضا امام‌پناهی در مراسم تجلیل از خبرنگاران تالش، رضوانشهر و ماسال به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر روز خبرنگار را گرامی نگه داشت.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مسئولیت آگاهی بشریت را در جامعه به‌عهده دارند، اظهار کرد: شهید صارمی تا آخرین نفس برای اطلاع‌رسانی شجاعانه به وظیفه خود عمل کرد.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: صارمی برای اطلاع‌رسانی از شرارت گروه طالبان دست‌پرورده استکبار جهانی در کنار دیپلمات‌های کشورمان به درجه شهادت نایل آمد.

وی خبرنگاران را رابط مستقیم بین مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: خبرنگار برای روشنگری جامعه تلاش می‌کند.

امام‌پناهی با بیان اینکه عده‌ای مخالف خبرنگار بوده و به دنبال محدویت اطلاع‌رسانی و انتقاد از خبرنگاران هستند، خاطرنشان کرد: آنها نمی‌خواهند درد مظلومان و مستضعفان در جامعه توسط خبرنگاران به گوش مسئولان برسد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران امروز فریادرس مردمان مظلوم سوریه یمن و عراق هستند، خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند فریادشان توسط خبرگزاری‌های ایران اسلامی به گوش جهانیان  برسد.

فرماندار رضوانشهر به رشادت خبرنگاران در دوران دفاع مقدس  اشاره کرد و افزود: خبرنگاران با رشادت و از جان‌گذشتگی تلاش کردند تا مظلومیت رزمندگان را به تصویر بکشند.

امام جمعه رضوانشهر نیز در ادامه نشست مذکور با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار با تخصص خود می‌تواند موجب شادی در جامعه شود.

حجت‌الاسلام هادی حبیبی خبرنگاران را امین مردم دانست و افزود: خبرنگاران امانتدار و امین مردم و مسئولان در جامعه هستند و با اطلاع‌رسانی مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند.

وی گفت: خبرنگاران می‌توانند با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری کردند همدلی و همزبانی را در جامعه نهادینه کنند.

امام جمعه رضوانشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خاطرنشان کرد: شهید صارمی با رشادت و شجاعت خبر را انعکاس می‌داد و خداوند متعال پاداش شهادت را به او داد.

محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور با تبریک روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران مدافعان واقعیت و حقیقت و دیده‌بان دین مبین اسلام در جامعه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار