مصالح کشور قربانی اهداف گروهی و جناحی نشود

تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مسئولان باید در عمل خود را از نگاه‌های حزبی و جناحی فراغ کنند، تصریح کرد: راه سعادت در گرو نگاه ولایی، نگاه به مواضع رهبری و در خط ولایت حرکت کردن است و نباید مصالح کشور را قربانی اهداف گروهی و جناحی کنیم.
کد خبر: ۷۴۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 16 May 2019
به گزارش تابناک شهرکرد– حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار مسئولان و کارگزاران استان با نماینده ولی فقیه، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان، گفت: باید از همه لحظات این ماه نورانی بهره‌مند شویم و مسیر رسیدن به سعادت را با دعا و نیایش الهی در این ماه هموار سازیم. 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب و با تأکید بر اینکه باید این نگرانی که جنگ نظامی علیه کشور صورت می‌گیرد از دل‌ها بیرون رود، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که «شرایط امروز شرایط جنگ نظامی نیست» و همه تحلیل‌ها نیز بر این گفتار تأکید دارند. 
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه بر اساس سخنان رهبری اکنون جنگ اراده‌هاست و در این جنگ همه چیز با ماست، اظهار کرد: دشمن تنها یک قدرت پوشالی و توخالی دارد ولی ما بر اساس فرمایشات رهبری هم یک قدرت فلزگونه و هم خدا را داریم. 
حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه مسئولان باید در عمل خود را از نگاه‌های حزبی و جناحی فراغ کنند، تصریح کرد: راه سعادت در گرو نگاه ولایی، نگاه به مواضع رهبری و در خط ولایت حرکت کردن است و نباید مصالح کشور را قربانی اهداف گروهی و جناحی کنیم. 
وی با اشاره به اینکه باید بیانات رهبر انقلاب در سطح ملی و جهانی را در یک ساختار استانی تعریف و اجرایی کنیم، خاطرنشان کرد: اگر مسئولیتی که در جایگاه ولایی این نظام داریم در مسیر ولایت نباشد قطعاً مشروعیت ندارد و غصب است. 
نماینده ولی فقیه در استان بر متمرکز کردن توزیع امکانات در استان با استفاده از ظرفیت متولیان اقتصادی و تولیدی تأکید کرد و ادامه داد: متأسفانه توزیع امکانات توسط دستگاه‌های مختلف موجب سرگردانی مردم شده است که باید به سرعت بررسی و متمرکز شوند. 
امام جمعه شهرکرد مدیریت میدانی و فعال، بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان استان، رها بودن بازار مسکن در استان، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان و مدیریت شجاعانه، امیدوارانه و جهادی را از دغدغه‌های مهم استان برشمرد. 
حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: توسعه راه‌های هوایی، ریلی و زمینی استان، ارتقای صادرات استان، مطالبه از وزرا، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و توجه به اولویت‌ها را از ضروریات امروز توسعه استان برشمرد. 
وی با تأکید بر اینکه هرچند امروز در جنگ اقتصادی هستیم اما نباید از جنگ فرهنگی غافل شویم، اظهار کرد: نباید به بهانه اینکه اولویت جنگ اقتصادی است از جنگ فرهنگی مغفول بمانیم و با غارت فرهنگی مواجه باشیم لذا توجه به مسائل فرهنگی بسیار ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار