تیم فوتسال پاس نوین یزد به لیگ کشور صعود کرد

مسابقات فوتسال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان (جام شهدا)، جمعه شب با قهرمانی تیم پاس نوین در سالن شهید صدوقی یزد به پایان رسید و این تیم جواز حضور در پیکارهای کشوری را کسب کرد.
کد خبر: ۷۴۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 18 May 2019

این رقابت ها به مدت سه ماه با حضور 14 تیم در 2گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با انجام 50 مسابقه پایان یافت که تیم های پاس نوین یزد، رسالت اردکان و نود اسپرت یزد به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
در مسابقه نهایی که با حضور جمعی از مسئولان و هواداران برگزار شد تیم پاس نوین در دیدار نزدیک حریف خود تیم رسالت اردکان را با نتیجه سه بر 2 شکست داد.
همچنن در مسابقه رده بندی تیم نود اسپرت یزد موفق شد،آمرلی میبد را 2 بر صفر شکست دهد و در مکان سوم این پیکارها قرار گیرد.
در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی و مدال تقدیم شد.
به گفته رئیس هات فوتبال استان یزد، سالانه 25 هزار نفر در مسابقات فوتبال در رده های مختلف سنی در لیگ استان حضور دارند و به صورت رسمی و در چارچوب مقررات در این رشته فعالیت می کنند.
عبدالرضا دستا در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات لیگ ها با شرکت 100 تیم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان برگزار می شود.
وی بیان داشت: برگزاری دوره های آموزشی برای داوران و مربیان، استعدادیابی و ساماندهی مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از برنامه های مهم این هیات است.
زمان و مکان برگزاری لیگ فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور متعاقبا اعلام می شود.
هم اکنون 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در رقابت های کشوری حضور دارند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار