گام جدی شهرداری بابل در ساماندهی بازارروز

ساماندهی بازار روز با هدف درآمد و ایجاد محیطی امن و رسمی، برای عرضه محصولات تولیدکنندگان خرد و فروشندگان کم سرمایه و همچنین رفاه حال شهروندان گرامی انجام شد.
کد خبر: ۷۶۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 31 July 2019

به گزارش تابناک مازندران ، جهت ایجاد محیطی امن و رسمی برای عرضه محصولات تولیدکنندگان خرد و فروشندگان کم سرمایه محلی در نظر گرفته شده است .

سیدمجتبی حکیم شهرداربابل در حاشیه بازدید از بازارروزبه همراه مهندس گلابیان قائم مقام و مدیر اجرایی شهردار، معاونین و ‌مدیران شهرداری اظهار داشت:

ساماندهی بازار روز با هدف درآمد و ایجاد محیطی امن و رسمی، برای عرضه محصولات تولیدکنندگان خرد و فروشندگان کم سرمایه و همچنین رفاه حال شهروندان گرامی انجام شد.

گام جدی شهرداری بابل در ساماندهی بازارروز
 

وی افزود: در حال حاضر ۱۵۰ غرفه ساماندهی و آماده بهره برداری می باشد و محدوده پشت بازارچه به یک بازارچه واحد تبدیل خواهد شد که میتوان تمامی سبزی‌فروشها را در آن ساماندهی کرد.

وی ادامه داد:ساخت پارک کودک و سالمند در ضلع غربی بازار و راه اندازی اتاق مادر و کودک برای رفاه حال شهروندان و دست فروشان ، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار بابل خاطرنشان کرد:با نصب کانکس‌های نگهبانی، سهولت در تردد و کاهش بار ترافیکی را در روزهای آتی خواهیم داشت.

حکیم تصریح کرد:از جمله اقدامات جهت بهسازی این بازار، نصب تیرهای روشنایی، ایجاد فضای سبز، رنگ آمیزی، نصب آب‌سردکن و ... می باشد.

وی افزود:طرح ساماندهی بازار روز از ۳ ماه پیش بصورت جدی آغاز شده و‌ در این خصوص جلسات متعددی برای ساماندهی و بهسازی این بازار مورد بررسی قرار گرفته است.

شهردار بابل در پایان گفت:در حال حاضر فضای بازار روز نسبت به سنوات گذشته تغییر کاملا محسوسی داشته است و تلاش ما بر این است تا چند ماه آتی این طرح به اتمام برسد.

گزارش مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

 

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

خبرنگار تابناک ساری : سلمان مهدوی

خبرنگار تابناک بابل : مهدی رفیعی

خبرنگار تابناک فریدونکنار: مصطفی آسمانی

خبرنگار تابناک بابلسر : حامد رهی

خبرنگار تابناک نکا و بهشهر : الهام زارعی

خبرنگار تابناک نوشهر : فاطمه معصوم پناه

بزودی چند خبرنگار دیگر به جمع ما اضافه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار