نهم دی

نهم دی‌ماه حماسه ماندگار ملت در حمایت از ولایت فقیه است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حماسه نهم دی‌ماه یادآور بصیرت دینی و درک سیاسی بالای ملت ایران از جایگاه نظام اسلامی و حمایت از حریم ولایت فقیه است
کد خبر: ۸۰۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 30 December 2019
نتیجه تصویری برای دری نجف آبادی"
آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌بادی»  افزود: مردم ولایتمدار در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور گسترده در راهپیمایی علیه فتنه‌گران توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و بار دیگر شعور سیاسی و دینی خود را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: ملت ایران در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز یک فتنه هشت ماهه را که از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود را خنثی کردند و با حمایت قاطع از ولایت فقیه نقشه‌های بدخواهان نظام را بی‌اثر کردند.  

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران درس‌آموخته مکتب عاشورایی هستند و با بصیرت و وقت‌شناسی، تبعیت از ولایت فقیه و تجلی غیرت دینی همواره پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: در سال ۱۳۸۸ عده‌ای فریب خورده با بهانه‌های مختلف شروع به اعتراض، قانون‌شکنی کردند که در راس آن‌ها رسانه‌های بیگانه به‌صورت وسیع به مسایل دامن زدند.

وی اضافه کرد: نهم‌دی روز بصیرت ملت ایران  نام گرفته چرا که هر ایرانی غیرتمند به بهترین شکل تجدید میثاق  با ولایت را عملی کرد و این رخداد همواره در تاریخ کشور خواهد درخشید.

آیین گرامیداشت نهم دی در ۳۲ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار