توزیع ماسک ارزان قیمت در اسدآباد

مجید درویشی گفت: یکی از تولید کنندگان ماسک برای ترغیب و تشویق و فرهنگ سازی به استفاده از ماسک؛ ۷ هزار عدد ماسک رایگان در فضا‌های آموزش و پرورش، مدارس، دفتر امام جمعه، زندان و مراکز پرتجمع توزیع کرده که این حرکت تولید کننده ماسک قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۷۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 21 July 2020
فرماندار اسدآباد از برپایی ۴ ایستگاه توزیع ماسک ارزان قیمت در شهر اسدآباد خبر داد و گفت: استفاده از ماسک مسیر مبارزه با ویروس کرونا را هموار می‌کند.

به گزارش مهر، درویشی در ستاد مدیریت پیشگیری از کووید ۱۹ از برپایی ۴ ایستگاه توزیع ماسک ارزان قیمت در سطح شهر اسدآباد خبر داد.

وی یاد آور شد: یکی از تولید کنندگان ماسک برای ترغیب و تشویق و فرهنگ سازی به استفاده از ماسک؛ ۷ هزار عدد ماسک رایگان در فضا‌های آموزش و پرورش، مدارس، دفتر امام جمعه، زندان و مراکز پرتجمع توزیع کرده که این حرکت تولید کننده ماسک قابل تقدیر است.

درویشی تب سنجی در ادارات و اتخاذ تصمیم توسط شهرداری و اصناف برای تقسیم محل برگزاری روز بازار‌ها در سطح شهر در راستای رعایت فاصله گذاری‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار اسدآباد گفت: گندزدایی ادارات در پایان روز کاری و جلوگیری از ورود مداحان به باغ بهشت نیز باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه گزارش هر گونه مراسم عزا و جشن عروسی در روستا‌ها باید توسط دهیاران و بخشداران به دادستان ارائه شود تا از ۳ روز قبل برای اقدامات قضائی و ارائه اخطار‌های لازم صورت گیرد.

وی به فعالیت تاکسی‌ها نیز اشاره کرد و با بیان اینکه با رانندگان تاکسی‌های متخلف که در قسمت عقب خودرو بیش از دو مسافر سوار کنند برخورد می‌شود، گفت: رانندگان تاکسی‌هایی که از سوار کردن ۲ مسافر در عقب ماشین تخطی کنند ماشین آنان توقیف و تا یک هفته به پارکینگ هدایت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار