۲۱ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش شاهرود خلخال افتتاح شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران بهره‌برداری از ۲۱ طرح عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف بخش شاهرود خلخال روز شنبه آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱ 06 February 2021

 

فرماندار خلخال در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: برای اجرا ، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از سوی دولت و بخش خصوصی هزینه شده است.

فریدون بابایی اظهارکرد: با افتتاح ۲ هتل آپارتمان در روستاهای هدف گردشگری شال و گیلوان شاهرود که در مسیر گردشگری خلخال - ماسوله واقع شده ، ۷۲ تخت به مجموع تخت‌های اماکن اقامتی - گردشگری این منطقه اضافه شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه مهم و گردشگری مسیر راه توریستی خلخال - ماسوله در استان گیلان ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است ، افزود: در مرحله پیگیری نصب علایم ایمنی و راهنمایی و رانندگی در این مسیر هستیم.

فرماندار خلخال همچنین توسعه روستایی را از اولویت‌های کاری فرمانداری ذکر کرد و گفت: تثبیت جمعیت روستایی و پیشگیری از مهاجرت اهالی روستاها به شهرها نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و توسعه و عمران روستایی است.

او افزود: امسال بیشترین سهم اعتباری خلخال به اجرا و یا تکمیل طرح‌های عمرانی روستایی منطقه تخصیص یافته است.

بابایی تشریح کرد: حفظ جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت از روستا به مراکز بخش‌ها و شهرها مشروط به توزیع متوازن اعتبارات و امکانات و توسعه عمران در مناطق کم‌برخوردار روستایی این شهرستان است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار