هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است

تابناک-استاندار هرمزگان گفت: با بهره گیری از گنجینه ای همچون صحیفه سجادیه، باید به دنبال رفع تشنگی های معنوی و معرفتی بشر امروز باشیم.
کد خبر: ۹۸۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ 05 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در آیین هفتمين همايش حضرت سيدالساجدين (ع) و افتتاحیه ساختمان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه که با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: ما باید با کار فرهنگی و تبلیغی قوی و هوشمندانه ، به دنبال توسعه معرفت شناسی نسبت به اهل بیت(ع) و از جمله امام سجاد(ع) باشیم و در این راستا با بهره گیری از گنجینه ای همچون صحیفه سجادیه به دنبال رفع تشنگی های معنوی و معرفتی بشر امروز باشیم.
وی افزود: از این حیث تلاش شما عزیزان و بانیان و حامیان تشکیل چنین مرکزی در شهر مقدس قم و در جوار حرم ملکوتی حضرت معصومه(س) اقدام بسیار ارزشمندی است که ان شاءالله در آینده بیش از پیش از برکات این اقدام معنوی و فرهنگی بهره مند خواهیم شد.

همتی گفت: یازده سال است که با برگزاری کنگره امام سجاد (ع)، استان هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است و بسیاری از مردم، این استان را به نام امام سجاد(ع) می شناسند.

استاندار هرمزگان ظهور این حرکت فرهنگی بزرگ را توفیقی برای مردم هرمزگان برشمرد و تصریح کرد: این فعل فرهنگی زمینه را برای بهره مندی افرادی که به معنی واقعی جویای حقیقت و اندیشه های ناب و سیره آن امام عزیز هستند فراهم کرده است و با استفاده از دانش و تکنولوژی امروز بستری مناسب برای کار فرهنگی در داخل و خارج از کشور فراهم کرده است و صدای حقیقت تا دورترین نقاط جهان به گوش علاقه‌مندان به این حوزه رسیده و توانسته آن‌ها را از این چشمه جوشان معرفت سیراب کند.

استاندار هرمزگان همچنین در این مراسم از تمامی بانیان و به‌ویژه نماینده ولی فقیه در استان به منظور راهبری این حرکت فرهنگی ارزشمند قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار