تیم نفت را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: در بازی فردا مقابل تیم نفت مسجد سلیمان حریفمان را دست کم نمی‌گیریم و تنها به برد مقابل این تیم می‌اندیشیم.
کد خبر: ۹۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 21 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی ربیعی عصر امروز در نشست مطبوعاتی قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: تیم شهرداری تمرینات خوبی را در هفته جاری پشت سر گذاشته و به رغم فشردگی بازی‌ها و سفر هفته گذشته تیم شهرداری به بوشهر و انجام بازی سنگین مقابل تیم بوشهری، ما در بازی فردا در صدد کسب هر سه امتیاز هستیم.

وی تصریح کرد: به این سه امتیاز بازی نیاز مبرم داریم تا از بالای جدول و تیم‌های حاضر در رده‌های بالای جدول فاصله نگیریم و بتوانیم موقعیتمان را همچنان به عنوان تیم‌های رده بالای لیگ دسته یک حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل فشردگی بازی‌ها و سختی کار را در لیگ یک با 20 تیمی شدن یادآور شد و گفت: رقابت تنگاتنگ تیم‌ها و فشردگی بازی‌ها شرایط خاصی را برای تیم ما فراهم کرده تا بتوانیم در لیگ دسته یک با افت و خیزهایی روبه‌رو شویم.

ربیعی با بیان اینکه برخی ناداوری‌ها در هفته‌های گذشته سبب شد تا تیم ما از همه جهت ضربه و لطمه بخورد، افزود: سعی کردیم برای بازی فردا چند بازیکن مصدوممان را آماده کنیم و با رفع محرومیت دو بازیکن کلیدی خودمان که در بازی مقابل فجر با کارت قرمز روبه‌رو شده بودند، قطعاً توان تیمی ما بیشتر و بهتر از بازی قبلی است.

وی با بیان اینکه پخش مستقیم بازی‌ها را از شبکه استانی به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم پخش این بازی‌ها به حضور کمتر تماشاگران در ورزشگاه منجر نشود، بیان کرد: همچنان چشم انتظار تهیه و تدارک برنامه فوتبالی لیگ آزادگان در شبکه ورزش هستیم تا به صورت دقیق بازی‌ها و داوری‌های آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: شرایط برای بازی فردا مناسب است و ما تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در مقابل تیم میهمان نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسیده و هر سه امتیاز بازی را در این شرایط به دست آوریم چرا که کسب هر سه امتیاز در بازی‌های خانگی یکی از راهبردها و سیاست‌های درست و منطقی ما به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: نباید جایگاه هیجدهمی تیم نفت ما را قول بزند چرا که تیم نفت مسجد سلیمان از تیم‌های قدرتمند لیگ دسته یک کشور است و به اصطلاح تیم‌های جنوبی فوتبال کشورمان همیشه از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته هفتم لیگ آزادگان فردا میزبان نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه تختی اردبیل است که این بازی از ساعت 16 عصر برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار