کد خبر: ۱۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲ 03 March 2015
معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم در ۱۳ رشته در استان برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی قربانی در بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود بر تربیت حافظان قرآنی تاکید کردند، اظهارداشت: اگردستگاههایی که متولی فرهنگی هستند بتوانند مفاهیم قرآن در جامعه اشاعه دهند بسیاری از مشکلات اجتماعی برطرف می شود.

وی با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم، گفت: این مسابقات در ۱۵ اسفند در سراسر کشورو در ۱۳ رشته برگزار می شود.

معاون امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش پیدا کرده است، بیان داشت: در سال گذشته تعداد شرکت کنندگان بیش از ۵ هزار نفر بوده که امسال به ۱۵ هزار و ۵۵۸ نفر رسیده است.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه از مقطع ابتدایی تا بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردند، افزود: شهرهای ساری، آمل و بابل بیشترین شرکت کنندگان در این مسابقات داشتند.

وی از راه اندازی سایت مجازی برای ثبت نام و آموزش شرکت کنندگان در این مسابقات خبرداد و بیان داشت: تاکنون ۶۴ نفر به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند.

معاون امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه این مسابقات در ۲۰ شهرستان برگزار می شود، گفت : این مسابقات در شهرهای مختلف به صورت متمرکز و غیر متمرکز برگزار می شود.

حجت الاسلام قربانی جوایز این مسابقات را کمک هزینه مکه، کربلا و مشهدمقدس دانست و افزود : در پایان این مسابقات به شرکت کنندگان گواهینامه داده می شود.

وی همچنین از راه اندازی بانک اطلاعات قرآنی در استان مازندران خبرداد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار