پلیس راهور:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت که افرادی که اقدام به انجام کورس شبانه در معابر شهری می‌کنند، خودروی آن‌ها به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 29 October 2021
 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت که افرادی که اقدام به انجام کورس شبانه در معابر شهری می‌کنند، خودروی آن‌ها به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

به گزارش تابناک همدان، سرهنگ "فرخ جمالی" افزود: شماری از جوانان اقدام به برگزاری کورس و رقابت‌های سرعتی و خطرآفرین شبانه در برخی معابر شهر از جمله بلوار «ارم» می‌کنند که این اقدام آن‌ها موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شود.

وی اظهار داشت: اغلب مالکان این خودرو‌ها اقدام به تغییر در ارکان خودرو و پایین آوردن فنر‌ها و همچنین ایجاد و تولید صدای ناهنجار و گوشخراش خودرو در جریان کورس و حرکت‌های سرعتی می‌شوند که نارضایتی عمومی شهروندان را به دنبال داشته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: سرعت بیش از حد مجاز، ترمز ناگهانی و کشیدن دستی از دیگر تخلفات این قبیل رانندگان در کورس‌های شبانه است.

سرهنگ جمالی افزود: دراین خصوص علاوه بر ثبت این تخلفات از طریق دوربین‌های هوشمند نظارتی، ماموران پلیس راهور با مالکان این خودرو‌ها براساس قانون برخورد و خودرو را توقیف می‌کنند.

به گفته وی، درهمین ارتباط طی روز‌های اخیر ۱۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

سرهنگ جمالی افزود: رانندگانی که با کورس شبانه اقدام به اخلال در نظم عمومی و سلب آسایش مردم می‌کنند علاوه جریمه و معرفی به مرجع قضایی، خودروی آن‌ها نیز توقیف و برای مدت یک هفته به پارکینگ منتقل می‌شود.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: حداکثر سرعت حرکت خودرو در بلوار ارم ۶۰ کیلومتر در ساعت است، اما در کورس‌های شبانه رانندگان جوان و نوجوان با ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت این مسیر را طی می‌کنند که بسیار خطر آفرین است.
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار