تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در هفتمین دیدار لیگ برتری خود نخستین شکست خانگی را مقابل مقاومت البرز پذیرفت و در میانه جدول باقی ماند.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ 29 October 2021

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در هفتمین دیدار لیگ برتری خود نخستین شکست خانگی را مقابل مقاومت البرز پذیرفت و در میانه جدول باقی ماند.

به گزارش ایرنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز جمعه با برگزاری دو دیدار پایان یافت که در یکی از این مسابقات تیم زندی‌بتن کلاردشت میزبان تیم مقاومت البرز شد و با پذیرش شکست ۲ – ۱ دست خالی از زمین مسابقه خارج شد.

زندی بتن سومین دیدار خانگی خود را امروز با توجه به آماده شدن سالن ورزشی چندمنظوره کلاردشت برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نخستین بار در کلاردشت برگزار کرد ، اما نتوانست از نخستین دیدار لیگ برتری در سالن خانگی‌اش امتیازی کسب کند. دو دیدار خانگی قبلی زندی‌بتن در سالن شهدای چالوس مقابل شهروند ساری و چیپس کامل مشهد برگزار شده بود که در هر دو دیدار موفق به کسب سه امتیاز شده بود.

تیم کلاردشتی لیگ برتر فوتسال در دیدار مقابل مقاومت البرز با وجود ارائه یک بازی منسجم، نتوانست به نتیجه مد نظر دست یابد. نیمه نخست این دیدار با تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید ، اما در نیمه دوم فقط یک گل از خط دروازه‌ها گذشت که متعلق به تیم مهمان بود. بازیکنان زندی‌بتن پس از دریافت گل دوم بارها به دروازه مقاومت البرز نزدیک شدند، اما دفاع منسجم تیم مهمان و دروازه‌بان این تیم اجازه گلزنی به کلاردشتی‌ها ندادند و در نهایت تیم میزبان را شکست دادند. تک‌گل زندی‌بتن را محسن منتظمی به ثمر رساند و برای مقاومت البرز نیز شهاب طالبی و ابوالفضل افضلی گلزنی کردند.

فشار زندی‌بتن روی دروازه مقاومت البرز سب شد که در دو دقیقه پایانی محدودیت خطای تیم مهمان با انجام پنجمین خطا پایان یابد ، اما در مدت باقی مانده ششمین خطا توسط بازیکنان مقاومت رخ نداد تا زندی‌بتن دست‌کم با یک پنالتی بتواند به گل تساوی دست یابد.

نماینده کلاردشتی مازندران در لیگ برتر فوتسال با پذیرش این شکست همچنان ۹ امتیازی و در رتبه هفتم جدول باقی ماند. با کسب این نتیجه توسط زندی‌بتن دو نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال که در هفته هفتم میزبان حریفان خود بودند با دو شکست خانگی هیچ امتیازی از هفته هفتم کسب نکردند. تیم فوتسال شهروند ساری روز پنجشنبه با نتیجه ۴ – ۳ دیدار خانگی را به فرش‌آرا واگذار کرد.

زندی بتن هشتمین دیدار خود را باید روز پنجشنبه ۱۳ آبان در مشهد و مقابل فرش‌آرا برگزار کند و شهروند نیز در همین روز مهمان فولاد زرند ایرانیان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار