دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتور از هفته سوم مسابقات لیگ برتر امروز (شنبه ۸ آبان) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 30 October 2021

به گزارش تابناک تبریز ، دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتور از هفته سوم مسابقات لیگ برتر امروز (شنبه ۸ آبان) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

 

تیم فوتبال استقلال با شکست تراکتور به سومین برد متوالی رسید تا آبی پوشان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل باشند.تراکتور هم دومین شکست را در سومین هفته متحمل شد. فرهاد مجیدی با تعویض طلایی توانست این بازی را ببرد و مطهری که در نیمه دوم به میدان آمد سه امتیازی آبی پوشان را به ثمر رساند.

ووریا غوری بازهم نتوانست پنالتی را گل کند و این مرتبه ضربه پنالتی‌اش به تیرک دروازه برخورد. این دومین پنالتی است که کاپیتان استقلال از دست می‌دهد. استقلال این مسابقه را هم بدون گل خورده به پایان رساند تا 270 دقیقه دروازه اش بسته مانده باشد.

تراکتور در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، محمد قادری (از دقیقه ۶۴ علی فتحی)، عبدالله حسینی، آرش قادری، بهزاد سلامی (از دقیقه ۸۲ محمد قنبری) و شاهین ثاقبی (از دقیقه ۴۴ سعید واسعی) بازی می‌کند.

ارسلان مطهری دقیقه ۵۴ برای استقلال گلزنی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :