هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور
رقابتهای هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور با پیروزی قاطع سپاهان مقابل شهرداری گنبد همراه بود.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ 31 October 2021

هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور امروز ( یکشنبه ۹ آبان ماه) در شهرهای مختلف پیگیری شد، در اصفهان و در سالن 25 آبان ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان تیم فولادمبارکه سپاهان میزبان شهرداری گنبد بود که توانست در پایان با نتیجه 3 برصفر به پیروزی برسد.
اسامی تیم فولاد مبارکه سپاهان:
سامان فائزی، متین تکاور، علی داوری، علیرضا مباشری، مهدی بیاتی، کیانوش حیدری، فرزاد ملابهرامی، علی حاجی محمدیها، علی کرباسی، مسعود غلامی، امیرغفور، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین یوسفی، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.
سرمربی: رحمان محمدی راد
اسامی تیم شهرداری گنبد:
عبدالحمید چوگان، فاروق کوکچلی، امیرحسین ملاعباسی، احسان دوجی، ادریس دانشفر، امین علاقی، حسین امیری، احسان سعیدی، یونس قلیچ نیازی، پیکان دانش دوست، امین درغنه، موسی سخاوی، مختاربوش.
سرمربی: طاهر قره داشلی
داوران بازی : وحید پورکاشیان و محمد آقایی (داوران بین المللی)

شاگردان محمدی راد که هفته گذشته 3 امتیاز شیرینی در مقابل پیکان به دست آورده بودند در این دیدار فرهاد قائمی را به دلیل از دست پدر خود در اختیار نداشتند، از همان ابتدا برای یک برد قاطع پا به میدان گذاشتند و با دفاع خوب روی تور و توپ گیریهای بی نقصی که داشتند توانستند تیم جوان گنبد را مشکل روبرو کنند تا در نهایت با نتیجه 19-25 پیروز ست اول شوند.
ست دوم با وجود برتری شهرداری گنبد پا به پای سپاهان پیش رفت، اما در ادامه این سپاهان بود که با وجود سخت کوشی بازیکنان جوان گنبد دوباره با استفاده از تجربه خود با میهمان خود فاصله بگیرد و در پایان سپاهان ۲۵ بر ۲۳ شهرداری گنبد را شکست دهد و راهی ست سوم شود.
ست سوم، شاگردان قره داشلی سعی در برتری داشتند، اما سپاهان که حریف دست وپا بسته ای نیست، با جبران امتیازات از دست رفته با توپ گیری های به موقع و دفاع روی تور و سرویس های خوب توانستند با نتیجه ۲۱-۲۵ به برتری برسند و 3 امتیاز این دیدار حساس را به نام خود کنند.
در ابتدای این دیدار حاضرین در سالن با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برای پدر فرهاد قائمی نسبت به جایگاه نمادینی که ایجاد شده بود با اهدا گل ادای احترام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار