در شبانه روز گذشته، ۴۸۱ مبتلای جدید کرونا در ۲۲ شهرستان استان اصفهان شناسایی و ۱۷ بیمار قطعی و مشکوک به کرونا هم جان باختند.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 02 November 2021

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در این مدت از این تعداد مبتلایان جدید کرونا در این شهرستان‌ها ۲۰۷ بیمار در مراکز درمانی بستری شدند تا مجموع بیماران بستری به هزار و ۸۵ برسد.

نورالدین سلطانیان، تعداد کرونایی‌های بستری را در بخش مراقبت‌های ویژه این استان را ۲۰۱ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین در این مدت ۲۵۶ بیمار بهبود یافته از کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مرخص شده اند.

وی گفت: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۱۹۱ هزار و ۵۳۱ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در دوران شیوع کرونا ۱۶ هزار و ۵۸۴ نفر بیمار قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل قربانی این ویروس شده اند.
نورالدین سلطانیان گفت: ۱۷۷ هزار و ۴۲۴ نفر نیز تعداد مجموع بستری شدگان کرونا از از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون بوده و تعداد بهبود یافتگان نیز ۱۱۹ هزار و ۱۴۷ نفر اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار