مدیر مخابرات منطقه همدان در جمع مدیران مدارس ناحیه دو همدان گفت: مخابرات تنها یک شرکت خدمات رسان نیست بلکه گامی فراتر از آن است.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ 03 November 2021
مدیر مخابرات منطقه همدان با همراهی تعدادی از روسای ادارات مخابراتی در گرامیداشت ۱۳ آبان در جمع مدیران مدارس ابتدایی ناحیه دو آموزش وپرورش حضور یافتند و از نزدیک با مشکلات و مسائل مخابراتی آن‌ها آشنا شدند. 

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان؛ مهندس گرزین و تعدادی از مدیران خود در سالن اجتماعات مدرسه «ریحانة النبی» در جمع مدیران مدارس ابتدایی ناحیه ۲ حضوریافتند، در این مراسم ایشان ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان به آمار ۳۷۰۰نفری از شهدای معلم وسی هزار شهیددانش آموز دفاع مقدس اشاره کردوگفت آن‌ها رفتند و مسولیت ما امروز سنگینتر شده وباید خدمتگزار بهتری در سنگرعلم باشیم.
گرزین یاد اور شد: مخابرات تنها یک شرکت خدمات رسان نیست بلکه موثردرفرهنگ، اقتصاد، آموزش، ومسایل ارتباطی انسان‌ها شده است.
گرزین با اشاره به تغییر نوع آموزش و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری در آموزش و پرورش گفت: مخابرات بعنوان متولی فراهم نمودن امکانات و سرویس‌های ارتباطی واینترنتی مدارس، مدیران، معلمین ودانش آموزان عزیز آماده هرگونه همکاری ویژه برای ارتقاء وبروزرسانی زیرساخت‌های شبکه‌ای استان می‌باشد و وظیفه خود می‌دانیم که به تک، تک مدارس سربزنیم و مشکلات اینترنتی آن‌ها را بررسی و مرتفع نماییم وبرای مدارس، مدبران و معلمین استان در بحث‌های ارتباطی راهکار ویژه و نوینی ببینیم در ادامه به سخنان تعدادی از مدیران مدارس گوش داد و به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.
 مدیر مخابرات منطقه همدان در این برنامه توضیحاتی در مورد ارتقاء اینترنت و افزایش ۶ برابری پهنای باند مصرفی داستان ارائه داد و در خصوص تعرفه‌ها گفت؛ مخابرات یک شرکت خصوصی است ونیاز به توسعه بیشتری دارد ولذا مدل تعرفه گذاری تلفن ثابت باید تغییرکند که متاسفانه سالیان متمادی است که این تعرفه‌ها هیچگونه تغییری نداشته واین توسعه مخابرات را کند می‌کند.
 مهندس گرزین درباره جزئیات تعرفه گذاری جدید مربوط به تلفن ثابت افزود: ما به هیچ وجه به دنبال افزایش تعرفه نیستیم و فقط بحث حداقل هزینه نگهداری برای هر خط تلفن ثابت مطرح است؛ که اگر فرمول مورد نظر در شورای رقابت ابلاغ شود ما در چند ماه مانده به پایان سال می‌توانیم بسیار اعتبارات توسعه‌ای را محقق کنیم.

در پایان سخنانش در حاشیه مراسم مهندس گرزین از نزدیک با چند نفر از مدیران مدارس در خصوص مسایل و مشکلات ارتباطی آنهاگفتگو کردندو راهکار‌ها و پیشنهاداتی رد و بدل گردید ومقرر گردید مهندس گرزین شخصا از چند مدرسه بصورت پایلوت بازدید کنند و مشکلات ان‌ها را از نزدیک بررسی وبرنامه‌ای ویژه برای مسایل اینترنتی مدیران و معلمین مدارس تنظیم نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار