رئیس بهزیستی سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت: در سال جاری ۴۵ مورد پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی جهت اشتغال و ورود به بازار کار انجام شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 05 November 2021

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه اکثر مددجویان به برنامه واکسیناسیون توجه خاصی نشان دادند و فراخوان های متعددی به کمک شبکه بهداشت و درمان که مسئولیت این امر را بر عهده دارد، ارسال شد که تا امروز مددجویان استقبال زیادی به آن نشان دادند.

وی افزود: بیش از ۵٠ درصد مددجویان واکسینه شده و همچنین به کمک شبکه بهداشت و درمان افرادی که در مراکز اقامتی میان مدت یا همان کمپ های ترک اعتیاد مستقر بودند، نیز واکسینه شدند.

بوچانی در خصوص حمایت های بهزیستی از نابینایان و ناشنوایان، بیان کرد: علاوه بر دریافت مستمری ادامه تحصیل این افراد در مدارس و دانشگاه ها از طریق پرداخت کمک هزینه هموار می شود، وسایل مورد نیاز از جمله عصای سفید، سمعک و .. نیز در اختیار این افراد قرار می گیرد.

وی با اشاره به اشتغال مددجویان بهزیستی خاطر نشان کرد: متاسفانه ٣ درصد سهمیه معلولین در سطح کشور نادیده گرفته می شود و انتظار بهزیستی از دستگاه ها این است که از معلولین برای سهمیه های استخدامی استفاده کنند.

رئیس بهزیستی سرپل ذهاب از پرداخت ۴۵ مورد تسهیلات به مددجویان جهت ایجاد اشتغال و ورود به بازار کار در سال جاری خبر داد و گفت: به آن دسته از مددجویان که در شهرستان حرفه ای آموخته و یا پروانه کسب دارند و بعضا افرادی که ساکن روستا بوده و در زمینه دام فعالیت می کنند، تسهیلات بانکی پرداخت می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار