تیم گلبال گل‌گهر نماینده کرمان در لیگ برتر گلبال از روز یکشنبه هفته آینده به مصاف حریفان خود در لیگ برتر گلبال کشور خواهد رفت.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 05 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه عباس صادق زاده رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان اظهار کرد: رقابت‌های مذکور به میزبانی شهر بابلسر برگزار می‌گردد و تیم گلبال نابینایان سیرجان در قالب تیم گل‌گهر، ساعت ۱۱ روز یکشنبه در برابر تیم شهید هرندی و ساعت ۱۷:۳۰ همین روز در برابر ابابصیر اصفهان به میدان می‌رود.

وی با اشاره به بنیه قوی تیم سیرجانی و افزود: گل‌گهر همچنین ساعت ۱۰ روز دوشنبه، با هیات جهرم و ساعت ۱۵:۳۰ با هیات تبریز مسابقه خواهد داد.

رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان تیم گلبال گل گهر را امید اول قهرمانی این مسابقات عنوان کرد و افزود: نماینده سیرجان ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه نیز با هیات اصفهان دیدار خواهد داشت. صادق زاده افزود: با رایزنی‌های انجام شده به احتمال بسیار بالا دور برگشت این مسابقات در استان کرمان و به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند مسابقات این تیم را از طریق پیج هیات نابینایان و کم‌بینایان شهرستان سیرجان به آدرس: heyatvarzeshinabinaian_sirjan به صورت زنده مشاهده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار