استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز با تلاش کادر مدیریتی و اجرایی و همکاری ارگانها و نهادها همواره میزبان شایسته ای برای رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا در فصول گذشته بوده و نمرات قبولی و بالای را از AFCدریافت کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳ 03 March 2015

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در بازدید از استادیوم یادگار امام ره تبریز گفت : استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز در بالاترین سطح آمادگی جام باشگاههای آسیا قرار دارد.

وی که به همراه اکبر فرج الهی معاون امور ورزشی و حبیب ستوده نژاد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز ،حبیب مقصودی سرپرست مجموعه ورزشی یادگار امام ره از استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز بازدید کرد افزود : استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره تبریز با تلاش کادر مدیریتی و اجرایی و همکاری ارگانها و نهادها همواره میزبان شایسته ای برای رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا در فصول گذشته بوده و نمرات قبولی و بالای را از AFCدریافت کرده است.

اسبقیان در این بازدید ها افزود : تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و ارگانها و نهادهای دولتی و اجرایی مهیا کردن محیطی سالم و آرام برای هواداران فهیم تبریز و استان و تیم تراکتورسازی است و در این راه نیز اقدامات و موفقیت های خوبی را داشته است.

وی افزود : همه الزامات AFC برای بازی تراکتورسازی و الاهلی امارات در روز چهارشنبه مهیاست و مشکلی برای برگزاری این رقابت وجود ندارد و شاهد رقابتی مهیج و زیبا خواهیم بود.

 اسبقیان تصریح کرد :تیم پرافتخار تراکتورسازی تبریز که همواره نماد فرهنگ ، تاریخ و هویت آذربایجان نیز هست امسال به حول و قوه الهی و حمایت هواداران پرشور و تلاش کادر فنی و بازیکنان نتایج بسیار خوبی را در جام باشگاههای آسیا کسب خواهد کرد و این افتخارات با حمایت هواداران پرشور و دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی و مسئولین همیشه در صحنه ، در سطح ایران و آسیا ادامه خواهد داشت و در این راه هواداران فهیم نقش کلیدی داشته و همواره باید در میدان حمایت باشند.

وی در ادامه بیان داشت : تراکتورسازی چیزی بزرگتر از باشگاه است و می‌توان آن را به عنوان بخشی از هویت فوتبال ایران و فرهنگ کشورمان قلمداد کردو این باشگاه ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید با کمک هیئت مدیره و تیم مدیریتی و مردم شریف آذربایجان آنها را شکوفا کرد و در کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در کشور نقش کلیدی و مهمی داشت.

اسبقیان تصریح کرد : باید به سمت بالقوه کردن این ظرفیت‌ها و داشته‌ها حرکت کنیم و رضایت هواداران این باشگاه بزرگ هدف و نیت اصلی ما در میزبانی شایسته این رقابتهاست .

وی ادامه داد: امید است موفقيت هاي تیم تراکتورسازی که نماد ورزش آذربایجانشرقی است همچنان ادامه داشته باشد و روز چهارشنبه شاهد یک بازی زیبا و برد باشکوه تیم تراکتورسازی باشیم.

راکتورسازی تبریز در دومین دیدار خود از رقابت های گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا چهارشنبه ساعت 16 به مصاف تیم الاهلی امارات می رود.

تیم فوتبال الاهلی امارات به عنوان قهرمان لیگ فصل گذشته این کشور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

این تیم تاکنون شش بار عنوان قهرمانی لیگ امارات را کسب کرده وهم اکنون تا پایان هفته 17 لیگ امارات با 24 امتیاز در رده ششم قرار دارد.

این تیم در نخستین دیدار خود در گروه دی قهرمانان آسیا با تیم الاهلی عربستان به تساوی 3 بر 3 رسید.

تراکتورسازی تبریز نیز در نخستین بازی خود در ازبکستان با نتیجه 2 بر 1 نتیجه را به نسف قارشی این کشور واگذار کرد.

تراکتورسازی تبریز در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران و در پایان هفته بیست و یکم این پیکارها با 38 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :