مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دبیرستان معارف کرمانشاه نیمه دوم مهر ماه امسال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 26 September 2015
حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی اظهار داشت: مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و در این راستا دبیرستان معارف دهه آخر مهر ماه امسال افتتاح می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از افتتاح خانه های عالم در سراسر استان خبر داد و افزود: این پروژه ها نیز از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری تامین شده و چندین پروژه فرهنگی در شهرستان‌های صحنه و روانسر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درک صحیح از مسائل فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی و ارتقا جایگاه این مهم و تعامل سازنده با روحانیت را خواسته اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از مدیریت ارشد استان عنوان و بیان کرد: توجه به نیازهای فرهنگی به عنوان یکی از اولویت‌های این استان باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قبادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تمام اعتبارات پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری با محوریت تبلیغات جذب شده و دهه آخر مهر ماه شاهد افتتاح تعدادی از این مصوبات هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: ارتقا فرهنگ ناب دینی باید در کانون برنامه‌ های استان باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار